Piwigo.org

Du er ikke logget ind. (Registrer / Log ind)

Bekendtgørelse

#1 2013-03-05 09:43:15

Kaare
Translation Team, forum moderator
Fra: Odense, Denmark
Registreret: 2012-09-17

Piwigo version 2.5 er udgivet

Kære Piwigo-brugere

Piwigo 2.5 er nu klar til download eller opgradering! Du kan læse de komplette Piwigo 2.5.0-udgivelsesbemærkninger, som indeholder mange screenshot og yderligere oplysninger.

En avanceret indstilling til beskyttelse af originale fotografier er tilføjet, for at gøre Piwigo til et endnu mere sikkert sted for dine fotografier. Piwigo bliver mere social med e-mail- og hjemmesidefelter til brugerkommentarer. Den eksterne autentifikation med plugin'en oAuth gør det muligt for dine besøgende, at logge på gennem deres Facebook-, Google-, OpenID- eller Wordpress.com-konto (og mange andre). Den nye web-API-udforsker hjælper udviklere med at finde ud af, hvordan man distancekommunikerer med Piwigo.

http://piwigo.org/forum/showimage.php?pid=137271&filename=piwigo-2.5-batch-manager-filter-on-dimensions-slider.png
I Batch Manager kan man filtrere fotografier på dimensioner (bredde, højde og størrelsesforhold).

Links:
* Piwigo 2.5.0-udgivelsesbemærkninger (med screenshots)
* Opgraderingsvejledning (automatisk opgradering anbefales)

Hvis du har en blog, benytter Twitter, Facebook eller Google+ eller hvis du deltager i fællesskaber med relation til fotografering, fri software eller webteknik, så vær venlig at sprede budskabet!

--
For Piwigo-holdet

#2 2014-04-27 18:06:16

dandan
Gæst

Re: Piwigo version 2.5 er udgivet

Hej

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at stille flg spørgsmål.

Men jeg benytter piwigo og vil gerne have at nogle af mine venner også skal kunne ligge deres billeder på. Men jeg kan ikke se om det er muligt ? Fx via deres oprettelse.

Eller er det kun mig som adm. der kan ligge bileder på ?

Håber på svar :)

#3 2014-04-28 17:59:33

Kaare
Translation Team, forum moderator
Fra: Odense, Denmark
Registreret: 2012-09-17

Re: Piwigo version 2.5 er udgivet

dandan skrev:

Hej

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at stille flg spørgsmål.

Men jeg benytter piwigo og vil gerne have at nogle af mine venner også skal kunne ligge deres billeder på. Men jeg kan ikke se om det er muligt ? Fx via deres oprettelse.

Eller er det kun mig som adm. der kan ligge bileder på ?

Håber på svar :)

Rette sted er i hjælpeforummet, men nu svarer jeg her alligevel.

Det er ikke noget, jeg selv har haft brug for, men jeg fandt en plugin/udvidelse, som ser ud til at kunne det ønskede: http://da.piwigo.org/ext/extension_view.php?eid=303

Mvh. Kåre

Board footer

Drives af FluxBB

github twitter facebook google+ newsletter Donér Piwigo.org © 2002-2017 · Kontakt