Bekendtgørelse

•  » Hjælpeforum
  •  » [løst] Allerede eksisterende billeder

#1 2014-01-24 21:16:56

flywheel
Medlem
2014-01-24
2

[løst] Allerede eksisterende billeder

Hej

Jeg har netop kastet mig over en Piwigo-konto hos Piwigo.com og er løbet ind i noget der ved første øjekast ligner et generelt Piwigo problem, så jeg prøver i dette forum.

Findes der en metode til at knytte billeder der allerede befinder sig i databasen (fra en tidligere upload, men som jeg i mellemtiden har slettet) til et nyt album, eller simpelthen fjerne alle mine billeder i databasen (således at jeg på ny kan uploade dem) ?

Mange hilsner
Peter Jespersen

#2 2014-01-26 03:06:51

Kaare
Translation Team, forum moderator
Odense, Denmark
2012-09-17
21

Re: [løst] Allerede eksisterende billeder

flywheel skrev:

Jeg har netop kastet mig over en Piwigo-konto hos Piwigo.com og er løbet ind i noget der ved første øjekast ligner et generelt Piwigo problem, så jeg prøver i dette forum.

Findes der en metode til at knytte billeder der allerede befinder sig i databasen (fra en tidligere upload, men som jeg i mellemtiden har slettet) til et nyt album, eller simpelthen fjerne alle mine billeder i databasen (således at jeg på ny kan uploade dem) ?

Batch Manager (findes under "Fotografier" på administrationssiden) kan bl.a. flytte og slette billeder. Hvis du slet ikke kan se billederne via administrationssiden og Batch Manager, vil jeg foreslå at søge en løsning i det engelsksprogede forum på http://piwigo.org/forum/ - der læser udviklerne nemlig med.

Mvh. Kåre

#3 2014-01-26 09:31:29

flywheel
Medlem
2014-01-24
2

Re: [løst] Allerede eksisterende billeder

Kaare skrev:

Batch Manager (findes under "Fotografier" på administrationssiden) kan bl.a. flytte og slette billeder. Hvis du slet ikke kan se billederne via administrationssiden og Batch Manager, vil jeg foreslå at søge en løsning i det engelsksprogede forum på http://piwigo.org/forum/ - der læser udviklerne nemlig med.

Mvh. Kåre

Genialt, tusind tak Kåre

Det fungerede ganske fint og glat.

Mange hilsner
Peter Jespersen

•  » Hjælpeforum
  •  » [løst] Allerede eksisterende billeder

Board footer

Drives af FluxBB

github twitter facebook google+ newsletter Donér Piwigo.org © 2002-2019 · Kontakt