Piwigo.org

Du er ikke logget ind. (Registrer / Log ind)

Bekendtgørelse

#1 2017-03-27 16:13:01

Tommy
Gæst

galleriet er nede

Hej med jer, jeg oplever at få en fejlbesked når jeg vil åbne galleriet direkte fra eks google eller vores hjemmeside.

Warning: mysqli::mysqli() [mysqli.mysqli]: (HY000/2002): No such file or directory in /var/www/ribefotoklub.dk/public_html/galleri/include/dblayer/functions_mysqli.inc.php on line 67

Warning: my_error() [function.my-error]: Couldn't fetch mysqli in /var/www/ribefotoklub.dk/public_html/galleri/include/dblayer/functions_mysqli.inc.php on line 822

Warning: my_error() [function.my-error]: Couldn't fetch mysqli in /var/www/ribefotoklub.dk/public_html/galleri/include/dblayer/functions_mysqli.inc.php on line 822

Piwigo encountered a non recoverable error

#1    my_error /var/www/ribefotoklub.dk/public_html/galleri/include/common.inc.php(118)
#2    include_once /var/www/ribefotoklub.dk/public_html/galleri/index.php(26)

Hvad kan jeg gøre ved det ?, har kunne bruge det så sent som for en 14 dags tid siden.

Tommy

#2 2017-03-27 19:45:07

Kaare
Translation Team, forum moderator
Fra: Odense, Denmark
Registreret: 2012-09-17

Re: galleriet er nede

Tommy skrev:

Hej med jer, jeg oplever at få en fejlbesked når jeg vil åbne galleriet direkte fra eks google eller vores hjemmeside.

[...]

Hvad kan jeg gøre ved det ?, har kunne bruge det så sent som for en 14 dags tid siden.

Det ser ud til at være et meget udbredt problem med MySQL. Se eksempelvis dette svar i det engelsksprogede forum (der er mange flere eksempler):

http://piwigo.org/forum/viewtopic.php?id=27077

Mvh. Kåre

Board footer

Drives af FluxBB

github twitter facebook google+ newsletter Donér Piwigo.org © 2002-2017 · Kontakt